Spring Break - Reisverslag uit Toledo, Verenigde Staten van Christiaan Wijers - WaarBenJij.nu Spring Break - Reisverslag uit Toledo, Verenigde Staten van Christiaan Wijers - WaarBenJij.nu

Spring Break

Door: christiaaninamerika

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

12 Maart 2012 | Verenigde Staten, Toledo

Eindelijk, vakantie!

daar was ik wel aan toe; een weekje lekker bij m'n vriendinnetje in Toledo, Ohio. voor de vakantie is er eigenlijk niet zo heel veel gebeurd, behalve dat ik 4 midterm examens had en ik dus wel even hard aan de bak moest. Verder ben ik ook druk met m'n fraternity. Zo heb ik voor twee weken terug m'n big brother toegewezen gekregen: Will Black. Will is ook de big brother van Torin, dus ik ben nu een Greek Twin met Torin. Will is ook weer een tweeling met iemand, en hij heeft ook een big en met z'n allen zijn we de "retard family." We hebben zelfs een familiedrankje - the Irish Car bomb. Dat is een shot glas voor de helft gevuld met baileys en voor de helft met Jameson whiskey. Je laat dat shotglaasje vervolgens vallen in een glas met Guiness beer en je hebt een Irish car bomb.

Maargoed, het feit dat ik nu springbreak heb betekent dat ik al weer op de helft van m'n 2e semester zit, wat vervolgens weer betekent dat ik al bijna thuis ben (al probeer ik nog steeds om hier te blijven voor 4 jaar), en ik kan je wel vertellen dat ik nog helemaal geen zin heb om hier naar huis te gaan, er is hier nog zoveel te zien en te doen! Ik heb al wel heel vee zin om naar Florida te gaan na m'n 2e semester, maar ik hoop ook nog wel wat andere plaatsen te bezoeken.

Nou, ik vind 't wel best voor vandaag. Ik ben trouwens gestopt met het schrijven van m'n column; m'n inspiratie was wel zo'n beetje op en ik heb het ook gewoon te druk met andere dingen.

Take care,

Christiaan

  • 13 Maart 2012 - 08:35

    Mama:

    Hallo Christiaan,
    Geniet van je vakantie!
    We spreken elkaar binnenkort weer via skype.
    Doe de groeten aan Kayla en ..
    ik ben al wel bezig met aftellen.

    Kus,

  • 13 Maart 2012 - 18:10

    Fleur:

    heeee,

    fijne vakantie!
    Ik moet gewoon keihard doorbikkelen voor school :(
    Ik kijk er wél naar uit om jou & Kayla op te halen op Schiphol!
    Hoe gaat het met mr. Cuttles?

    big hug!

  • 13 Maart 2012 - 18:11

    Fleur:

    En nou zie ik ook nog dat het bij jou gewoon 24 graden is! Wat een leven, haha!

    x

  • 13 Maart 2012 - 20:25

    Koen:

    big brother: 'Will Black' beetje grappig chris :P
    hee maar pauper wel terug komen naar nederland 0o

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Toledo

Christiaan

Actief sinds 15 Aug. 2011
Verslag gelezen: 17435
Totaal aantal bezoekers 60961

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2011 - 01 Juni 2012

Studeren in Ohio

Landen bezocht: