though the weather outside is frightful -not in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Christiaan Wijers - WaarBenJij.nu though the weather outside is frightful -not in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Christiaan Wijers - WaarBenJij.nu

though the weather outside is frightful -not in LA

Door: christiaaninamerika

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

28 December 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

even een kort berichtje vanuit Los Angeles.
Ik ben veilig geland en heb de regen van ohio ingeruild voor de zon van Los Angeles. We hebben al veel gedaan. Zo zijn Chase en ik al kerstcadeaus wezen kopen en we hebben de volgende dingen al bezocht: Warner bros. studios, hollywood, venice beach & Santa Monica pier en universal studios. En er staat nog veel meer op 't programma. We gaan vandaag bijvoorbeeld naar six flags en de kaartjes voor disney land zijn ook al binnen!

Ook hebben we hier al heel gezellig kerst gevierd en ik heb nog nooit zoveel kerstcadeaus gehad haha. De familie van Chase is heel warm en gastvrij en ik voel me heerlijk thuis. Als 't goed is zijn m'n ouders nu onderweg naar the NYC en vliegen ze, net als ik, de 3e naar Columbus waar ik ze dan op zal wachten. Ik ga er gauw vandoor want 't wordt een drukke maar leuke dag.

Fijne vakantie allemaal, ik hoop dat jullie kerst net zo leuk was als de mijne!

Best,

Christiaan

  • 10 Januari 2012 - 17:54

    Mama En Papa:

    Hallo Christiaan,
    Wij zijn weer aangekomen in Nederland en moeten nog wennen aan het tijdverschil. We hebben enorm genoten om je weer te zien en te bekijken waar jij je leven leeft in Amerika.
    Het afscheid viel weer tegen, maar we kunnen nu langzaam beginnen met aftellen. Desondanks: nog veel plezier de komende tijd en denk (zo af en toe) nog eens aan ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Christiaan

Actief sinds 15 Aug. 2011
Verslag gelezen: 712
Totaal aantal bezoekers 60964

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2011 - 01 Juni 2012

Studeren in Ohio

Landen bezocht: